diumenge, 7 d’agost del 2011

Pegar un mosset

Quan els valencians i les valencianes diuen que se'n van a pegar un mosset, no significa que volen xuclar la sang a ningú.Un dia la meua companya Bàrbara em va demanar que la substituira al taulell del pub perquè ella necessitava "pegar un mosset". Al principi em vaig quedar bocabadada: ella també era una vampira, com jo? Però no, quan vaig seguir-la al magatzem, vaig veure que simplement atacava un sandvitx vegetal. I és que ací, a València, pegar un mosset significa matar la fam, prendre un refrigeri. Per això hi ha tants bars i restaurants que es diuen el mos o el mosset.
Ho enteneu ara? Jo sí, però encara em resulta curiós que la gent  declare ben alegrement que se'n va a pegar un mosset. I jo que ho amague tant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada